دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان ۷ مرداد خواهد بود برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم گزارش عملکرد وزارت خارجه در دولت سیزدهم از زبان کنعانی ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد وزیر کشور برای شرکت در کنفرانس مواد مخدر وارد عراق شد نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به رئیس جمهور کشورمان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر: ۱۴۹۷۲۹
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به رئیس جمهور کشورمان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
رييس جمهور تاجيكستان سالروز پيروزی انقلاب اسلامی را به رییس جمهور کشورمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شهرآرانيوز از تاجيكستان، امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
 
عالیجناب.
با کمال سرافرازی، به جناب‌عالی و تمامی مردم دوست کشورتان، به مناسبت جشن ملی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
موجب خرسندی است که مناسبات فیمابین و همکاری‌های کشورهای‌مان در عرصه‌های مختلف به طور مؤثر گسترش یافته و جلوه‌های نو و سازنده پیدا کرده‌اند.
تحکیم و توسعه روابط فراگیر با جمهوری اسلامی ایران، یکی از اولویت‌های مهم سیاست خارجی تاجیکستان می‌باشد. ما به توسعه آتی مناسبات خود با کشور شما توجه خاص داریم و جانبدار رشد و توسعه هر چه بیشتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف مورد توجه طرفین هستیم.
اطمینان دارم، اجرای پیگیرانه توافقات طرف‌ها که در چارچوب مذاکرات سطح عالی در سال‌های اخیر حاصل شده است، نقش مؤثر و جدی در ارتقای سطح و کیفیت روابط نیک کشورهای‌مان خواهد داشت.
برای جنابعالی از درگاه خداوند سلامتی و خوشبختی و پیروزی‌های روزافزون و برای مردم دوست ایران، صلح و ثبات و پیشرفت روزافزون مسئلت می‌نمایم.
 با احترام
 امامعلی رحمان
 رئیس جمهورتاجیکستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->